lørdag 27. februar 2010

Alpeturen gjennomført!

Nå er det på tide å blogge igjen. Ser at det siste jeg skrev om her var rett før alpe-konkurransen vår gikk ut. Vel, nå har vi vært i Alpene en hel gjeng og opplevd et herlig fjellandskap og fntasktiske skiforhold. Vi var åtte stykker på tur og hadde det utrolig gøy. Det er en fin mulighet til å koble av i en hektisk jobbhverdag og samtidig bli bedre kjent med kollegaene sine. Utrolig hva man finner ut av :) En er flink å synge, en av jentene har en gryende bartender i seg (.....håper hun ikke syns det var for gøy, vi må ha henne med på gull-teamet!), og en som bare rett og slett må kle av seg - hahaha utrolig morsomme og sprø folk jeg jobber med! Gleder meg til neste tur!

3 kommentarer:

  1. Fantastisk tur:)

    SvarSlett
  2. JA! VI MÅ GJØRE DET IGJEN SNART :)

    SvarSlett
  3. Hey, neste gang vil jeg være med også:-) Kanskje jeg skulle begynne å jobbe for deg!!!

    Håper du har det bra Rita, ikke minst at jeg snart får se deg igjen.

    Stor klem fra Anita Torgersen

    SvarSlett