onsdag 28. oktober 2009

Spennende markedskampanje

Med små bedrifter og begrensede markedsbudsjetter er det ikke hver dag vi kan kjøre kampanjer på tv, radio og andre kanaler som krever mye kapital. Meglerbransjen preges mye av "gratis verdivurderings-syndromet" og "vi kan lokalmarkedet". Til tider ganske kjedelig. Markedsføringen går i hovedsak via de eiendommene man selger. Som en del av et samarbeid med en av våre partnere og utbyggere har vi nå fått muligheten til å kjøre en kampanje på busser og boards for å markedsføre et av prosjektene vi selger. Dette syns jeg er utrolig spennende! Vi vil nå kunne se hva det vil gi i respons når vi er synlig i for oss utradisjonelle kanaler. Boardsene kom opp i helgen og vi pryder i dag togstasjonene på Lillestrøm, Oslo S, Lysaker og Skøyen. Prosjektet er www.metrobolig.no ta en tur på websiden og se hvordan du kan bo fett på Lørenskog!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar